Τρίτη 15 Απριλίου 2014

ΔΗΜΗΤΡΑ ΒΕΛΗ - ΜΗΝΥΜΑ



Δεν μου αρέσει να περιαυτολογώ και δεν είναι ο ρόλος μου να απαντώ
σε σχόλια ανθρώπων που δεν έχουν άλλη δουλειά να κάνουν!
Αλλά όταν προσπαθούν να με πλήξουν προσωπικά, ανακυκλώνοντας
κουτσομπολιά που τους μεταφέρουν εμπαθείς και κομπλεξικοί και όταν αυτοί
που πρέπει να απαντήσουν δεν το κάνουν, τότε δυστυχώς πρέπει να
υπενθυμίσω τα αυτονόητα.
Όταν κλήθηκα να υπηρετήσω την ομάδα, ζήτησα το τμήμα των Ακαδημιών
γιατί θεώρησα ότι είναι ένα κομμάτι ιδιαίτερα ευαίσθητο, αφού εκεί είναι
το μέλλον του τόπου μας, που είναι τα παιδιά.
Μου δόθηκε επισήμως και με ανακοίνωση του Δ.Σ. το πόστο της υπεύθυνης των
Ακαδημιών ποδοσφαίρου του Α.Ο.Λουκισίων.

Θεωρώ πως οι όποιες ανιδιοτελείς ενέργειές μου δεν ζημίωσαν στο
ελάχιστο την ομάδα μου. Αντίθετα πιστεύω ότι ενίσχυσαν τους σκοπούς της.
Τώρα, εάν οι δράσεις της Ακαδημίας προβλήθηκαν από τα τοπικά μέσα,
δεν θα απολογηθώ για το γεγονός ότι υπήρξε και αναφορά στο όνομά μου ως
υπεύθυνης αυτής!
Δεν ζήτησα ποτέ ειδική μεταχείρηση επειδή δραστηριοποιούμαι σε ένα
χώρο που για κάποιους είναι ανδροκρατούμενος, αλλά ΑΠΑΙΤΩ σεβασμό στο
πρόσωπό μου και στήριξη στη δουλειά που προσπαθώ να κάνω.
Αν κάποιος ή κάποιοι τροφοδοτούν τα όποια κακόβουλα σχόλια, επειδή
προφανώς ενοχλήθηκαν από την παρουσία μου, ας το δηλώσουν δημόσια, αντί
να μιλάνε εξ' ονόματός τους οι δήθεν υπερασπιστές του σωστού και του
δικαίου, μόνο που επιφυλάσσομαι και εγώ να απαντήσω ανάλογα...
Αν και πάντα θεωρούσα ότι μια "οικογένεια" λύνει μόνη της και εντός
της οικίας της τα όποια θέματά της...

Υ.Γ.: Λυπάμαι που αναγκάζομαι να δώσω αυτές τις διευκρινήσεις, αλλά
έπρεπε κι εγώ να υπερασπιστώ τον εαυτό μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: