Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

ΚΡΕΜΑΣΕ ΤΑ ΓΑΝΤΙΑ ΤΟΥ



"Μετά από 20 χρόνια στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο, έφτασε η στιγμή, που κάθε ποδοσφαιριστής εύχεται να μην έρθει ποτέ ή τουλάχιστον να καθυστερήσει όσο περισσότερο γίνεται και έχει να κάνει με την απόφαση που πήρα να σταματήσω το ποδόσφαιρο.
Αποφάσισα να σταματήσω αυτό που τόσο πολύ αγαπώ, αλλά όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν...
Έζησα χαρές και λύπες, μα πάνω απ' όλα γνώρισα ανθρώπους και έκανα φιλίες και τους ευχαριστώ τον καθένα ξεχωριστά, γιατί χωρίς αυτούς δεν θα τα είχα πετύχει όλα αυτα! Εύχομαι από τη νέα θέση που έχω τώρα και αναφέρομαι στο πόστο του προπονητή τερματοφυλάκων, να βοηθήσω τα νέα παιδιά, να πετύχουν πολλά από αυτά που πέτυχα και εγώ.
Ευχαριστώ τους γονείς μου και τα αδέρφια μου, για όλη την στήριξη που μου παρύχαν, από τα πρώτα βήματα της ποδοσφαιρικής μου καριέρας, μέχρι σήμερα και φυσικά την γυναίκα μου και τις κόρες μου, για την υπομονή και την κατανόηση τους όλα αυτά τα χρόνια. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!"
Οι ομάδες που αγωνίσθηκε ο έμπειρος πορτιέρο. 
ΑΙΟΛΙΚΟΣ - ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - ΛΑΜΙΑ - ΚΑΛΛΙΘΕΑ - ΚΕΡΚΥΡΑ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ - ΕΘΝΙΚΟΣ - ΔΟΞΑ ΔΡΑΜΑΣ - ΑΕ ΚΑΛΛΟΝΗΣ - ΚΑΒΑΛΑ - ΔΟΞΑ ΒΥΡΩΝΑ 


Δεν υπάρχουν σχόλια: