Τρίτη 5 Μαΐου 2015

ΝΙΚΟΣ ΚΟΡΟΒΕΣΗΣ - ΖΩ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ



«Το όνειρο που είχα από μικρό παιδί να πάρω μεταγραφή σε μια από τις μεγαλύτερες ομάδες της Ελλάδας, έγινε πραγματικότητα. Ο ΠΑΟΚ είναι ένας σύλλογος τεράστιος που διεκδικεί τίτλους κάθε χρόνο, ενώ έχει συνεχείς παρουσίες στην Ευρώπη. Ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω ότι θα παίξω στην Τούμπα τη νέα χρονιά ως οικοδεσπότης και όχι ως φιλοξενούμενος. Ο ΠΑΟΚ είναι ένας τεράστιος σύλλογος με μεγάλη δυναμική. Πολύ δύσκολα θα έβρισκα μια ομάδα με αυτά τα δεδομένα στο εξωτερικό. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα είμαι παίκτης του ΠΑΟΚ από το καλοκαίρι και αυτή μου την χαρά, δεν την αλλάζω με τίποτα. Περιμένω να δω την Τούμπα γεμάτη. Το έχω δει μόνο ως αντίπαλος, αλλά και από την τηλεόραση. Πρέπει να είναι κάτι το εντυπωσιακό που σου δίνει φτερά στα πόδια σου. Θεωρώ ότι είναι η πιο «καυτή» έδρα στην Ελλάδα. Είναι πολύ νωρίς να μιλήσουμε για στόχους, αλλά δεν μπορεί να είναι άλλος, από την κατάκτηση τίτλων. Αυτό που προέχει για μένα είναι να δουλέψω σκληρά και να δικαιώσω τους ανθρώπους που πίστεψαν σε μένα και με έφεραν στην ομάδα…»

Δεν υπάρχουν σχόλια: