Τετάρτη 1 Ιουλίου 2015

Goodwood festival of Speed 2015: Χαρά και θλίψη μαζί (photos)


 Η εκδήλωση στην οποία θα ήθελε να βρεθεί κάθε φίλος του μηχανοκίνητου αθλητισμού και γεμίζει σκέψεις και ερωτηματικά κάθε Έλληνα φίλο του Motorsport. Αλήθεια γιατί να μην γίνεται κάτι τέτοιο στη χώρα μας;

Αφήνοντας πίσω την γκρίνια ταξιδέψαμε νοητά ως το Goodwood. Μόλις τρεις ώρες έξω από το Λονδίνο το κτήμα του λόρδου March γίνεται γα τρεις ημέρες το κέντρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όλοι οι κατασκευαστές, οι οδηγοί, οι ομάδες από τα Παγκόσμια Πρωταθλήματα Formula 1, WRC, WTCC, WEC, Drift, MotoGP συγκεντρώνονται εκεί για ένα πέρασμα (χρονομετρημένο ή επίδειξης) μπροστά από χιλιάδες θεατές.

Το γεγονός του event ήταν η παρουσία του Valentino Rossi. Ο αναβάτης της Movistar Yamaha ήταν εκεί για να γιορτάσει τα 60 χρόνια συμμετοχών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ταχύτητας.



Πέντε από τις κορυφαίες ομάδες της Formula 1 θα συμμετέχουν στη διοργάνωση – Mercedes, Red Bull, Ferrari, McLaren και Williams. Οι οδηγοί Kimi Raikkonen, Felipe Massa, Jenson Button και Nico Rosberg θα κάνουν επίσης περάσματα. Το παρών επίσης έδωσαν οι ομάδες της: Audi, Porsche, Nissan και TOYOTA, εκθέτωντας και κάνοντας περάσματα με τα μοντέλα που συμμετείχαν στον 24άωρο αγώνα αντοχής του Le Mans.

Ο θρύλος Stirling Moss παραβρέθηκε με αφορμή τον εορτασμό της 60ης επετείου της νίκης του στο Mille Miglia το 1955 και οδήγησε τη Mercedes 300 SLR (με το νούμερο 722). Μαζί του ο Klaus Ludwig (3 φορές νικητής στο Le Mans WINNER και δύο φορές πρωταθλητής DTM) και ο Jochen Mass.

Από τα προπολεμικά οχήματα το «Beast of Turin» (τέρας του Τορίνο), με οδηγό και ιδιοκτήτη τον Duncan Pittaway. Το Fiat S76 των 28.500 κ.εκ. γνωστό και ως FIAT 300 HP RECORD με έτος κατασκευής το 1911. Ήταν το ταχύτερο όχημα της εποχής , με ρεκόρ τελικής ταχύτητας με 290 χλμ στο Long Island. Ο Duncan Pittaway αναπαλαίωνε το S76 έντεκα χρόνια.

Τιμώμενη εταιρία στο Goodwood Festival of Speed του 2015, ήταν η Mazda και ήταν αυτή στην οποία αφιερώθηκε το άγαλμα στην είσοδο του κτήματος. Το δημιούργησε ο Gerry Judah.Το γλυπτό είχε ύψος 40 μέτρα, το αποτελούσαν 418 σιδερένιοι δοκοί και ζύγιζε 120 τόνους. Tο γλυπτό ήταν αφιερωμένο στην αγωνιστική κληρονομιά της Mazda.

Και οι αριθμοί
202.000: Πρόκειται για τον αριθμό των φετινών επισκεπτών (εκτίμηση διοργανωτών σύμφωνα με τα εισιτήρια).
120.000 ίπποι: Αυτό είναι το... άθροισμα της ιπποδύναμης των αγωνιστικών οχημάτων που θα «τρέξουν» στο φετινό Goodwood FoS.
70.000: Τόσα ήταν τα αυτοκίνητα που βρέθηκαν στον «ιερό για την αυτοκίνηση» αυτό χώρο.
6.759 χλμ: Τόσα ήταν συνολικά τα «αγωνιστικά» χιλιόμετρα που καλύφθηκαν φέτος.
5.500 τ Μ: Πρόκειται για τη συνολική επιφάνεια του κτήματος, που αποτελεί το τερέν του Goodwood FoS.
3.800: Ο αριθμός των... αχυρόμπαλων που θα οριοθέτησαν τη διαδρομή των αγνωστικών οχημάτων.
1993: Η χρονιά που ο λόρδος March έδωσε εκκίνηση στον πολύ σημαντικό αυτό αυτοκινητικό θεσμό.
300: Τόσοι ήταν οι κριτές και οι εθελοντές, που ήταν υπεύθυνοι για την ασφαλή και εύρυθμη κίνηση των οχημάτων (αγωνιστικών και μη) που ήταν στο φετινό Goodwood FoS.
1,8χλμ: Το συνολικό μήκος της ειδικά σχεδιασμένης διαδρομής, πάνω στην οποία κινήθηκαν τα πάσης φύσεως αγωνιστικά οχήματα.














Δεν υπάρχουν σχόλια: