Πέμπτη 23 Ιουνίου 2016

Ελίνα Καραμπέτσου: Όπου το ταλέντο χάνει, η σκληρή δουλειά κερδίζει


Μία από τις αθλήτριες που έχουν ξεχωρίσει με τις επιδόσεις τους στα 400 μέτρα με εμπόδια είναι η Ελίνα Καραμπέτσου. Τέταρτη καλύτερη επίδοση στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα 60, 17 και τα καλύτερα για εκείνη έρχονται. Το Postgame.gr επικοινώνησε μαζί της για τις ερχόμενες αγωνιστικές υποχρεώσεις, τους στόχους και το μήνυμα που θέλει να περάσει μέσα από αυτή την συνέντευξη:


Eλίνα έχεις την τέταρτη καλύτερη επίδοση στην Ελλάδα στα 400 μέτρα με εμπόδια. Ποιος είναι ο στόχος σου το επόμενο διάστημα και που θα σε δούμε να αγωνίζεσαι;
Ναι έχω την 4η  επίδοση  με ατομικό ρεκόρ  που το έκανα στο πανελλήνιο  πρωτάθλημα  60"17. Στον τελικό δυστυχώς μου έτυχε ο χειρότερος διάδρομος ο όγδοος και δεν μου βγήκε η κούρσα  όπως περιμέναμε. . Τις τελευταίες 3 εβδομάδες  κάθε  Σαββατοκύριακο, είχα αγώνες  και σε κάθε αγώνα κατέβασα το χρόνο μου 60"66 Βραιμακεια,  60"21 Δεπάστας,  60"17  Πανελλήνιο  Πρωταθλημα. Αυτό με κάνει πολύ χαρούμενη γιατί βλέπω ότι είμαι σταθερή  και βελτιώνομαι λίγο λίγο. Στόχος μου  είναι να γίνω ή πρώτη Χαλκίδαία αθλήτρια που θα σπάσει στα 400 με εμποδια το φράγμα  των 60  δευτερολεπτων. Βέβαια είμαι η πρώτη Χαλκιδεα  που άγγιξα  τα 60  δευτερόλεπτα  αλλά δεν μου αρκεί αυτό! Είχα το Πανευβοϊκο  ρεκόρ πέρυσι  61.20  και φέτος μου το έσπασε  η συναθλητρια-κολλητη  μου από την Κατερίνη, η Κατερίνα Δαλακα η οποία έκανε 58.37! Θα κάνω μια τελευταία κούρσα για φέτος στην Πάτρα  στα "Τοφαλεια "  στις 13  Ιουλίου.
Πόσο δύσκολος είναι σήμερα ο πρωταθλητισμός στην Ελλάδα και πως καταφέρνεις να τον συνδυάζεις με την καθημερινότητα σου;
Όλα αυτά τα χρόνια εκτός από την προπόνηση δουλεύω παράλληλα 7  με 8  ώρες τη μέρα σε ένα στούντιο  πιλατες, σε ένα ιδιωτικό νηπιαγωγείο είμαι υπεύθυνη  στο τμήμα  Ακαδημίας στο Γ. Σ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΧΑΛΚΙΔΑΣ  και την προπόνηση μου την κάνω μετά τις 6 κάθε μέρα. .. Με την ζωή που κάνω είμαι πολύ ευχάριστημενη με τον εαυτό μου που έχω φτάσει ως εδώ  με πολύ προσπάθεια  στόχους και πίστη στον εαυτό μου. Κάθομαι και σκέφτομαι ότι εάν και εγώ όπως άλλοι αθλητές έκανα μόνο προπόνηση και ξεκουραζομουν  την υπόλοιπη ημέρα  θα έκανα πολλά πράγματα  και το πιστεύει αυτό  ο προπονητής μου Κώστας Μαρκόπουλος ο οποίος με στηρίζει αφάνταστα  σε όλα. Ο πρωταθλητισμος είναι πολύ δύσκολος  στις μέρες μας ... δύσκολος γιατί δεν υπάρχει οικονομική  στήριξη στους αθλητές  με αποτέλεσμα να δουλεύουν  αναγκαστικά.. όπως εγώ και σίγουρα και άλλοι πολλοί. Εάν είχαμε μια βοήθεια  με χορηγούς  θα ήταν τελείως διαφορετικά τα πράγματα όπως ανέφερα και πιο πάνω. ..!
Ολυμπιακοί αγώνες. Είναι ένα κεφάλαιο που έχεις σκεφτεί;
 Για ολυμπιακούς όχι  δεν είναι ώρα να το σκεφτώ αλλά σίγουρα όλοι μας θα θέλαμε να συμμετέχουμε!  Για να μπω σε αυτή τη διαδικασία  πρέπει να αλλάξει η καθημερινοτητα μου ... σε αυτό το κομμάτι  απαιτείται  ξεκούραση –προπόνηση.
Πιστεύεις ότι ο στίβος στην Ελλάδα είναι σε άνοδο ή κάθοδο;
Ο στίβος στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια ανεβαίνει  και μου αρέσει πολύ αυτό!  Όλοι οι αθλητές προσπαθούν κάθε χρόνο για το καλύτερο!
Ένα μήνυμα στους Έλληνες που θέλεις να περάσεις μέσω του αθλητισμού;
Το μήνυμα μου  είναι  να βάζουμε εναν στόχο και να βλέπουμε μόνο αυτόν μέχρι να τον πετύχουμε!  Να βλέπουμε  όραμα  τον εαυτό μας στο που θέλουμε να φτάσουμε και κάθε μέρα να προσπαθούμε για αυτό το στοχο..!Μην ξεχνάμε  οτι  όπου το ταλέντο χάνει,  η σκληρή δουλειά κερδίζει!

Δεν υπάρχουν σχόλια: