Τρίτη 14 Μαρτίου 2017

HENRY OMAR TAPIA - ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ


O Διαγώνιος  ( 1.97 ύψος ) παίκτης του Ηρακλή Χαλκίδας Henry Omar Tapia από τον Αγ. Δομίνικο  μίλησε αποκλειστικά στον Απόστολο Αβερκιαδη για την ομαδα της Χαλκίδας, τα όνειρά του και την ζωή του στην Ελλάδα. 

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ...   Ο Ηρακλής Χαλκίδας μετά από μια περίοδο προσαρμογής στην μεγάλη κατηγορία της Volley League με όχι τόσο καλές εμφανίσεις, έχει ανέβει αγωνιστικά . Τι ήταν αυτό που άλλαξε την κατάσταση και πλέον μπορεί να ελπίζει στους αγώνες των Play Out. 

ΗΕΝRΥ ......   Ναι αυτή η περίοδος για εμάς είναι πολύ καλύτερη γιατί έχουμε καλύτερη συγκέντρωση στον στόχο μας , δουλεύουμε πολύ στις προπονήσεις και αυτό βγαίνει με καλή απόδοση στους αγώνες.




ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ.... Είσαι από το ξεκίνημα εδώ στην Χαλκίδα ,πως βλέπεις το Ελληνικό Πρωτάθλημα της Volley League ??

ΗENRY.......Νομίζω ότι είναι ένα πολύ καλό πρωτάθλημα με σωστή οργάνωση κάτι που βοηθάει παίκτες και ομάδες να γίνονται πιο δυνατές. Επίσης είναι ένα πρωτάθλημα με καλές ομάδες που έχουν στο δυναμικό τους παίκτες αξίας .

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ..... Πως είναι η ζωή σου στην Ελλάδα και ειδικά στην πόλη της Χαλκίδας. Σου λείπει η πατρίδα σου και η οικογένειά σου . Έχεις προσαρμοσθεί??

HENRY..... Η ζωή μου εδώ σε αυτή την πόλη είναι όμορφη, δόξα τον θεό οι συμπαίκτες μου οι προπονητές και ο κόσμος της Χαλκίδας έχουν γίνει η δίκη μου οικογένεια εδώ. 
Η πατρίδα μου και η οικογένειά  μου λείπουν άλλα είμαι επαγγελματιας και μου αρέσει αυτό που κάνω και που αγωνίζομαι για τα χρώματα του Ηρακλή Χαλκίδας. 


ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ.... Με τους συμπαίκτες σου και τους προπονητές πως είναι η συνεργασία σας ??

HENRY..... Εαν υπάρχει ένα πράγμα στην ομαδα  αυτό είναι η συνεργασία όλων. Δουλεύουμε όλοι πολύ κάθε μέρα για πετύχουμε τους  στόχους μας. 

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ.....  Πως βλέπεις την ομαδα του Ηρακλή Χαλκίδας στα δύσκολα παιχνιδια των Play Out που έρχονται. Θα μπορέσει  η ομαδα να πάρει τις νίκες που χρειάζεται για να μείνει στην Volley League ??

HENRY...... Έχουμε εστιάσει σε αυτούς τους αγώνες και θέλουμε να έχουμε πλεονέκτημα στην θέση της βαθμολογίας για να πάμε δυνατά και να καταφέρουμε να κρατήσουμε την ομαδα στην Volley Leaque. 


ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ..... Ποια ειναι τα ονειρα σου για το μελλον ??

HENRY.... Τα όνειρα μου όπως και κάθε ανθρώπου είναι να είμαι γερός και δυνατός και με την βοήθεια του θεού να μπορώ να δουλεύω συνέχεια και να έχω τον έλεγχο στην ζωή μου. Ο θεός είναι αυτός που παίζει σημαντικό ρόλο στην ζωή μου και τον πιστεύω και είναι διπλά μου σε ότι προσπάθεια κάνω. 

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ... Αν έρθει για σένα μια καλή πρόταση να αγωνισθείς σε μια μεγάλη ομαδα εδώ στην Ελλάδα πως θα το αντιμετωπισεις.
Θα ήθελες να συνεχίσεις να αγωνίζεσαι στην Ελλάδα και στην Volley Leaque ??

HENRY...  Θα ήθελα να παραμείνω στην Ελλάδα για να αγωνίζομαι  και βέβαια αν έρθει μια καλή πρόταση από μια ομαδα θα την δεχόμουν ευχάριστα. 

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ........  Τι εχεις να πεις για τον κοσμο της Χαλκιδας και πως μπορει να βοηθησει περισσοτερο την ομαδα ??

HENRY..... O κόσμος είναι κοντά μας και μας βοηθάει πολύ με την παρουσία του στις κερκίδες. Πάντως επειδή τίποτα δεν γίνεται χωρίς την παρουσία τους θα θέλαμε περισσότερο κόσμο να  έρθει να στηρίξει την προσπάθεια που κάνουμε . Πιστεύουμε με την δουλειά και με την βοήθειά του θεού να καταφέρουμε το καλύτερο για την ομαδα μας. 








Δεν υπάρχουν σχόλια: