Κυριακή 4 Ιουνίου 2017

ΝΙΚΟΣ ΡΟΓΚΑΣ

Φωτογραφία του Nikos Rogas.


Η ομάδα παίδων της σχολής στον τελικό με τον ΑΟ Κυζικο μπορεί να μην κατάφερε να κερδίσει αφού ηττήθηκε στα πέναλτι, κέρδισε όμως τον σεβασμό όλων με τον τρόπο που διαχειρίστηκε την διοργάνωση με αντίπαλο μια ομάδα που ξαφνικά έγιναν δύο.Αφού η ομάδα Κυζικος 1 κακώς αθλητές από την ομάδα Κυζικος 2.
Εγώ και τώρα θα πω πάλι αυτό που έλεγα και πριν αλλά και μετά τον αγώνα,αν δεν αξίζω να μην κερδίσω και όχι να τρέχω στα γραφεία για ένα κύπελλο!!


Φωτογραφία του Nikos Rogas.

Ο αγώνας ήταν καθρέφτης άλλωστε!!
Η ομάδα μας να παίζει ποδόσφαιρο και οι αθλητές τις άλλης ομάδας να πέφτουν κάτω συνέχεια προσπαθώντας να κρατήσουν ένα αυτογκόλ.
Εάν αυτό είναι διδασκαλία για μικρά παιδιά και εάν πρέπει να βάζω πονηριά και να χρησιμοποιώ αθλητές που δεν έπρεπε είναι σωστό !!
Τότε όλα καλά!
Πάλι θα σας πως σε όσους ρωτούν ένσταση δεν πρόκειται να γίνει όλα καλά.
Είμαι υπερήφανος γιαωτην σχολή μου τους αθλητές μου τους προπονητές αλλά και γονείς που παρά την πίκρα τους δέχθηκαν για ακόμα μια φορά την φιλοσοφία μας.
Συγχαρητήρια σε όλους!!
Συγχαρητήρια στην ΕΠΣΕυβοιας γιαωτην ωραία διοργάνωση με την υπενθύμιση ότι πάντα θα είμαστε δίπλα για το καλο του παιδικού ποδόσφαιρου!! Ευχαριστω τελοςτην ομάδα του ΑΟ Αυλωναριου για την φιλοξενία!!
Respect γατάκια μου συνεχίζουμε!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: