Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017

ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΠΑΡΟΛΑΣ


Ξεφτίλα για το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο! Αυτο ειναι το ζητούμενο της ΕΠΣΕ;Να αφήνουν να κατεβαίνουν ομάδες χωρίς να έχουν την κατάλληλη υποδομή να παίξουν το αγαπημένο μου άθλημα;!Με το συγκεκριμένο παιδί παίζω συμπαίκτης απο έξι χρόνων σε ΑΚΑΔΗΜΙΑ!Εχω παίξει μπάλα σε μικτές Εύβοιας και Στερεάς Ελλάδας!



Εχω αρνηθεί προσφορά απο Τον Ατρόμητο Αθηνών και μάλιστα με προπονητή Τερματοφυλάκων τον Τάσο Μπαμπανιώτη και τον ευχαριστώ πολυ όπως και τον Βαγγέλη Ντόβολη προπονητή μου στην ακαδημία Αίολος και ενα σωρό άλλους προπονητές για το ήθος που μου δίδαξαν!Εχω παίξει κι έχω παίξει μπάλα σε πολλά γήπεδα και εγω και το παιδι που χτύπησε.Αυτο το πράγμα δν το έχω ξαναδεί πουθενά!Πληρωναν οι γονείς μου απο 6 χρόνων να μάθω ποδόσφαιρο και το αποτέλεσμα ποιο ειναι;;;!Να σκάει κουτουλιά ένας 40χρονος σε έναν 16χρόνο χωρίς λογο και επειδη ηταν ολομαστουρωτος;
Αυτο το ποδόσφαιρο θέλετε; Καλείστε να κάνατε το ποδόσφαιρο καλύτερο και οχι όσο πάει χειρότερο και αναφέρομαι στην ΕΠΣΕ που συμπεριλαμβανομένης και αυτής το άθλημα εχει κατέβει πολλά επίπεδα!Ετσι λειτουργεί ομως δυστυχώς το σιχαμερό σύστημα της Ελλάδας!Τέλος για μενα λοιπόν το ποδόσφαιρο εάν ειναι να παίζω κάτω απο τέτοιες συνθήκες και βλέποντας 16χρονους συμπαίχτες μου να αιμορραγούν μαζεύοντας τα δόντια τους απ´το τερέν! Αυτο λέγεται ΚΑΤΑΝΤΙΑ!
ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΠΑΡΟΛΑΣ 16χρονος ποδοσφαιριστής,Τερματοφύλακας του ΑΟ ΚΡΙΕΖΩΝ
Λάτρης του Αθλήματος!

Δεν υπάρχουν σχόλια: