Κυριακή 3 Ιουνίου 2018

RALLY ACROPOLIS 2018



Ολοκληρώθηκε αργά το απόγευμα του Σαββάτου (2/6) το 2ο σκέλος του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018. Ο εθνικός μας αγώνας έδειξε σήμερα το σκληρό του πρόσωπο.
Μετά από μία περιπετειώδη ημέρα στη γενική κατάταξη προηγείται ο Πορτογάλος Μπρούνο Μαγκαλάες με Skoda Fabia R5.
Δεύτερος είναι Νόρμπερτ Χέρζιγκ με ίδιο αυτοκίνητο. Ο οδηγός από την Ουγγαρία απέχει από την κορυφή 1 λεπτό, 4 δευτερόλεπτα κι 7 δέκατα.

Στην 3η θέση βρίσκεται ο Πολωνός Χούμπερτ Πτάζεκ, επίσης με Skoda Fabia R5 ο οποίος εκμεταλλεύτηκε το σπασμένο τροχό που είχε ο συμπατριώτης του Γκρζιμπ στην τελευταία ειδική της ημέρας και ανέβηκε μία θέση. Στην 4η θέση συναντάμε τον Κύπριο Σίμο Γαλαταριώτη με ίδιο αυτοκίνητο. 
Η ειδική διαδρομή Δροσοχώρι 1 αποδείχθηκε καταστροφική για πολλά πληρώματα. Ο πρωτοπόρος του ERCΡώσος Aλεξέι Λούκιανουκ εγκατέλειψε από σπασμένο ημιαξόνιο, ενώ ο νικητής της κατατακτήριας ειδικής, Γιούσο Νόρντγκρεν εγκατέλειψε έχοντας πρόβλημα στον πίσω άξονα και δυο κλαταρισμένα ελαστικά. Ακόμη αρκετοί άλλοι οδηγοί είχαν κλαταρίσματα, όπως οι Μπρινίλντσεν, Προτάσοφ, Ρέμενικ, Μοντέιρο και Καρέλλης ο οποίος και εγκατέλειψε. Στο Δροσοχώρι 2 είχαμε την εγκατάλειψη του Κύπριου Αλέξανδρου Τσουλόφτα με Citroen DSR5 λόγω σπασμένου ημιαξόνιου.


Η ειδική διαδρομή Νέα Άμφισσα 2 ακυρώθηκε. Ο αλυτάρχης του αγώνα πήρε αυτή την απόφαση καθώς το αυτοκίνητο του Γερμανού Άλμπερτ Φον Τερν Ουντ Τάξις έμεινε από σπασμένο ψαλίδι στη μέση της διαδρομής και δεν ήταν εφικτό να μεταφερθεί σε ασφαλές σημείο. Τα πληρώματα που πρόλαβαν να ολοκληρώσουν την προσπάθειά τους κράτησαν τους χρόνους τους, ενώ τα υπόλοιπα έλαβαν θεωρητικούς χρόνους.
Στην κατηγορία ERC2 προηγείται ο Ούγγρος Τιμπόρ Έρντι Τζούνιορ με Mitsubishi Lancer EVO X, ενώ στην ERC3 προηγείται ο Ινδός Αμίτρατζίτ Γκος με Peugeot 208 R2.
Πρώτος Έλληνας και 10ος γενικης είναι ο Θέμης Χαλκιάς με Skoda Fabia Ro oποιός απολαμβάνει το νέο του αυτοκίνητο και κάνει ένα πολύ καλό αγώνα. Στη 2η θέση τον ακολουθεί ο Γιώργος Κεχαγιάς, ενώ την τριάδα κλείνει ο Γιάννης Μπαντούνας, αμφότεροι με Mitsubishi Lancer EVO.

































Δεν υπάρχουν σχόλια: