Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

ΜΕ ΞΕΝΑ ΚΟΛΥΒΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΗΔΕΙΑ




Θα πω λίγα πράγματα για
ορισμένους που δεν πατάνε ποτέ τους γήπεδο, η αν πάνε που πάνε μια φορά τον χρόνο και μου έχουν φτιάξει ένα μπλοκ η ένα σάιτ στο ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.

Πάντως για μέτριους και γλυκούς καφέδες μπορούν να μιλούν έχουν πείρα!
Μου κάνουν παράπονα και μου ΕΧΟΥΝ και απαιτήσεις! Και θα σας δώσω ένα παράδειγμα για να το καταλάβετε καλα το πως το λέω! Δεν μπορεί ΕΓΩ αύριο να κόψω το γήπεδο η να πηγαίνω μια φορά τον χρόνο και να έχω το σάιτ, αλλά και μέσα από εκεί να έχω απαιτήσεις!  Και επειδή έχουμε πολλά σοβαρότερα πράγματα να ασχοληθούμε κάτι τέτοια θα ξεκαθαριστούν για να ξέρουμε και ποιοι είμαστε!
Πρέπει να ξέρει ο κόσμος !!
φίλοι μου δεν μπορεί να χρησιμοποιούν το όνομα τους οι άμπαλοι και να κάνουν ότι κάνουν!
ούτε για μικρόφωνο δεν κάνουν είναι πανελληνίως γνωστό. 
Λέγαμε για τους προπονητές οτι παίρνουν χαρτάκι αλλά αυτοί παίρνουν πάπυρο!!
Πείτε μου αν έχω άδικο? 

ΚΑΤΣΑΜΑΓΚΟΣ ΝΙΚΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: