Πραγματοποιήθηκε, παρά τα τερτίπια του καιρού και την ξαφνική καταιγίδα, η εκκίνηση του 14ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις κάτω από τον Ιερό Βράχο. Τον αγώνα ξεκίνησαν 92 συνολικά αυτοκίνητα, ενώ η ξαφνική βροχή αμέσως μετά την έναρξη του τελετουργικού της εκκίνησης στη ράμπα κάτω από την Ακρόπολη, δυσκόλεψε αρκετά τη διαδικασία. Παρόλα αυτά όμως όλα εξελίχθηκαν κανονικά, έστω κι ΑΝη πατροπαράδοτη ράμπα δεν χρησιμοποιήθηκε από την συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινήτων της κατηγορίας Sporting. Αντίθετα, σχεδόν όλα τα Regularity ξεκίνησαν από αυτήν, καθώς όταν έφτασε η σειρά τους η αιφνίδια ανοιξιάτικη καταιγίδα είχε σχεδόν κοπάσει.
Ο αγώνας αποτελεί τον έκτο γύρο του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων, προσμετρώντας παράλληλα και στον αντίστοιχο Ελληνικό θεσμό. Συνάμα, είναι και ο τέταρτος γύρος του Ευρωπαϊκού Επάθλου Regularity. Σχεδόν όλοι οι διεκδικητές των τίτλων έχουν δηλώσει συμμετοχή και οι μάχες προμηνύονται σπουδαίες στις ένδοξες ειδικές διαδρομές του αγώνα
Με ανεβασμένο το ηθικό ύστερα από τη νίκη στον τελευταίο αγώνα που συμμετείχαν, το Historic Vltava Rallye, θα επισκεφτούν τη χώρα μας οι Σουηδοί Myrsell-Junttila με Porsche 911 RSR. Ικανοί να πρωταγωνιστήσουν εμφανίζονται και οι Marenzana- Beltrame (Porsche 911 SC), Johnsen-Johnsen (Porsche 911 RSR) και Parisi-D Angelo (Porsche 911 S
Σφήνα μεταξύ των ξένων πληρωμάτων θα επιχειρήσουν να μπουν οι Πίτσος-Καραπαπάζης TOYOTA Celica GT 2000) που είχαν κερδίσει το χωμάτινο σκέλος το 2011, αλλά και οι πρωταθλητές της κατηγορίας D του 2012 και 2013, Μανδρούκας-Τσάδαρης με Porsche 911 RSR! Επιστρέφει στο μπάκετ ύστερα από απουσία 4 ετών ο Παναγιώτης Κουτσίκος που είχε συμπληρώσει το βάθρο το 2009, με την Παυλή-Κορρέ δίπλα του και ένα BMW 2002 Ti.
Στην κατηγορία Regularity, στην οποία δίνεται η ευκαιρία στους θεατές να απολαύσουν σπάνια αυτοκίνητα-αντίκες παλαιότερων εποχών, 11 πληρώματα είναι από Τo εξωτερικό. Εκεί, οι πρωτοπόροι του Ευρωπαϊκού επάθλου, Crucifix-Lambert από το Λουξεμβούργο σκοπεύουν να πετύχουν την πρώτη φετινή τους νίκη στο θεσμό, οδηγώντας ένα FORD Cortina Lotus. Το έργο τους δεν θα είναι εύκολο, καθώς οι «δικοί μας» Κατσαούνης-Μανσόλας θέλουν να επαναλάβουν την περσινή τους επιτυχία, αυτή τη φορά με ένα Volkswagen Golf.
Μιχαλης Πρασινος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου