Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

14ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις: H εκκίνηση



Πραγματοποιήθηκε, παρά τα τερτίπια του καιρού και την ξαφνική καταιγίδα, η εκκίνηση του 14ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις κάτω από τον Ιερό Βράχο. Τον αγώνα ξεκίνησαν 92 συνολικά αυτοκίνητα, ενώ η ξαφνική βροχή αμέσως μετά την έναρξη του τελετουργικού της εκκίνησης στη ράμπα κάτω από την Ακρόπολη, δυσκόλεψε αρκετά τη διαδικασία. Παρόλα αυτά όμως όλα εξελίχθηκαν κανονικά, έστω κι ΑΝη πατροπαράδοτη ράμπα δεν χρησιμοποιήθηκε από την συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινήτων της κατηγορίας Sporting. Αντίθετα, σχεδόν όλα τα Regularity ξεκίνησαν από αυτήν, καθώς όταν έφτασε η σειρά τους η αιφνίδια ανοιξιάτικη καταιγίδα είχε σχεδόν κοπάσει.







 Πολλά και σημαντικά τα αυτοκίνητα του φετινού αγώνα κι ανάμεσά τους διακρίναμε αρκετές άριστα συντηρημένες Porsche 911, δύο Lancia Delta Integrale, μερικά ζηλευτά Ford Escort MK2, ένα TR7, μια σπάνια Ferrari της δεκαετίας του 60, ορισμένες γοητευτικές BMW της κλασικής σειράς 02, αλλά μεταξύ άλλων και αρκετά VW Golf πρώτης γενιάς.

Ο αγώνας αποτελεί τον έκτο γύρο του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων, προσμετρώντας παράλληλα και στον αντίστοιχο Ελληνικό θεσμό. Συνάμα, είναι και ο τέταρτος γύρος του Ευρωπαϊκού Επάθλου Regularity. Σχεδόν όλοι οι διεκδικητές των τίτλων έχουν δηλώσει συμμετοχή και οι μάχες προμηνύονται σπουδαίες στις ένδοξες ειδικές διαδρομές του αγώνα


 Με το Νο1 στις πόρτες, οι Pedro-Baldaccini θέλουν να επαναλάβουν την επιτυχία του 2012, όπου είχαν φύγει από τη χώρα μας ως θριαμβευτές. Οδηγώντας ένα Lancia Delta Integrale 16V επιθυμούν να εκμεταλλευτούν την απουσία του τραυματία Lucky και να αυξήσουν τη διαφορά τους στην κατηγορία 4 του πρωταθλήματος. Να αναρριχηθούν στην κατάταξη της κατηγορίας τους θα επιδιώξουν οι Falcone-Ometto οι οποίοι άφησαν το Porsche 914/6 που χρησιμοποιούσαν πέρυσι στο θεσμό, μεταπηδώντας σε ένα Lancia Delta Integrale 16V.
Με ανεβασμένο το ηθικό ύστερα από τη νίκη στον τελευταίο αγώνα που συμμετείχαν, το Historic Vltava Rallye, θα επισκεφτούν τη χώρα μας οι Σουηδοί Myrsell-Junttila με Porsche 911 RSR. Ικανοί να πρωταγωνιστήσουν εμφανίζονται και οι Marenzana- Beltrame (Porsche 911 SC), Johnsen-Johnsen (Porsche 911 RSR) και Parisi-D Angelo (Porsche 911 S

Σφήνα μεταξύ των ξένων πληρωμάτων θα επιχειρήσουν να μπουν οι Πίτσος-Καραπαπάζης TOYOTA Celica GT 2000) που είχαν κερδίσει το χωμάτινο σκέλος το 2011, αλλά και οι πρωταθλητές της κατηγορίας D του 2012 και 2013, Μανδρούκας-Τσάδαρης με Porsche 911 RSR! Επιστρέφει στο μπάκετ ύστερα από απουσία 4 ετών ο Παναγιώτης Κουτσίκος που είχε συμπληρώσει το βάθρο το 2009, με την Παυλή-Κορρέ δίπλα του και ένα BMW 2002 Ti.
Στην κατηγορία Regularity, στην οποία δίνεται η ευκαιρία στους θεατές να απολαύσουν σπάνια αυτοκίνητα-αντίκες παλαιότερων εποχών, 11 πληρώματα είναι από Τo εξωτερικό. Εκεί, οι πρωτοπόροι του Ευρωπαϊκού επάθλου, Crucifix-Lambert από το Λουξεμβούργο σκοπεύουν να πετύχουν την πρώτη φετινή τους νίκη στο θεσμό, οδηγώντας ένα FORD Cortina Lotus. Το έργο τους δεν θα είναι εύκολο, καθώς οι «δικοί μας» Κατσαούνης-Μανσόλας θέλουν να επαναλάβουν την περσινή τους επιτυχία, αυτή τη φορά με ένα Volkswagen Golf.

Μιχαλης Πρασινος











Δεν υπάρχουν σχόλια: