Τρίτη 4 Ιουλίου 2017

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΤΣΑΤΖΟΓΛΟΥ - ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ( ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ )



ΑΒΕΡΚΙΑΔΗΣ.  Χρηστο βρισκεσαι  δυο χρονια στον παγκο της ομαδας των Δικηγορων Χαλκιδας. Η ομαδα για δευτερη χρονια βρισκεται στα προημιτελικα του πρωταθληματος. Πες μας δυο λογια για αυτη την εμπειρια σου.

 ΠΑΤΣΑ. Ναι ειμαι πλεον δυο χρονια με τα ( Παιδια μου ) και πραγματι ειναι μια διαφορετικη ποδοσφαιρικη εμπειρια, ετσι οπως εχω μαθει να παιζω ποδοσφαιρο ,να αγαπω το ποδοσφαιρο για αυτο τον λογο ηρθα στην ποδοσφαιρικη ομαδα των δικηγορων της Χαλκιδας για να προσπαθησω σε αυτη την ομαδα να βαλω ενα λιθαρακι και να γινουν καλυτεροι.





Προσωπικα ειμαι χαρουμενος και υπερηφανος για την επιλογη μου γιατι οι παικτες μου ειναι εξαιρετικοι χαρακτηρες και υπεροχοι δεκτες σε οτι προσπαθω να τους μεταφερω.
Εχει γινει  μια σωστη και σκληρη δουλεια και πραγματι εχουμε φτασει στα προημιτελικα του πρωταθληματος, αφου περασαμε απο τους ομιλους με καλη αποδοση και πλεον ειμαστε κοντα στο να παμε λιγο παραπανω απο την περσινη χρονια.

ΑΒΕΡΚΙΑΔΗΣ.  Ποσο δυσκολο ειναι να κανεις ποδοσφαιριστες ανθρωπους οι οποιοι εχουν μαθει διαφορετικα στην ζωη τους, δεν ειναι επαγγελματιες ποδοσφαιριστες.
Ποσο δυσκολο ειναι ολο αυτο και τι εχεις διαπιστωσει μεσα απο αυτη την εμπειρια σου.

ΠΑΤΣΑ.  Οντως ειναι πολυ δυσκολο γιατι αν ειχα να κανω καθαρα με αθλητες , ποδοσφαιριστες θα ηταν ποιο ευκολο και πιο γρηγορα θα εφταναν στο επιπεδο που εγω θα ηθελα.
Παντως κανουν μεγαλη προσπαθεια και οπως ειπα ειναι εξαιρετικοι χαρακτηρες και οτι τους λεω προσπαθουν να το κανουν οσο καλυτερα γινεται.  Οταν εχει αυτους τους ποδοσφαιριστες και τους λεω ετσι γιατι δεν εχει να κανει με το επαγγελμα τους την δικηγορια αλλα με το οτι οταν ερχονται γαι προπονηση η παμε για αγωνες το βλεπουν διαφορετικα , μεσα τους το εχουν ξεχωρισει το εχω ξεχωρισει και εγω για αυτο υπαρχει και αυτη η επιτυχια αυτα τα δυο χρονια.
Οταν ερχονται κοντα μου σταματανε να ειναι δικηγοροι, συμπεριφερονται σαν ποδοσφαιριστες.


ΑΒΕΡΚΙΑΔΗΣ.  Περσι η τελικη φαση του πρωταθληματος εγινε στην Χαλκιδα με μεγαλη επιτυχια, φετος η διοργανωση βρισκεται στο Αγρινιο. Πως βλεπεις την διοργανωση και τις υπολοιπες ομαδες που συμμετεχουν.
ΠΑΤΣΑ. Πραγματικα το επιπεδο των ομαδων ειναι πολυ ηψηλο κατι που δεν το περιμενα.
Περασαμε απο εναν ομιλο στα προκριματικα ο οποιος δεν ηταν ευκολος με ομαδες πολυ καλες. δεν ηταν ευκολο και καποιος μπορει να δει τα αποτελεσματα και να δει οτι μαζεψαμε 7 βαθμους και να πει ευκολο ηταν αλλα πιστεψτε με δεν ηταν καθολου ευκολο.
Σε αυτα τα παιδια αξιζουν συγχαρητηρια και για ακομα μια φορα εδειξαν οτι εχουν μεγαλη θεληση και οτι η ομαδα δεν εχει μεγαλο ροστερ με την ιδια ενδεκαδα να αγωνιζεται τρια 90 λεπτα σε πεντε μερες καταλαβαινετε το ποσο δυσκολο ειναι.
Δυστυχως δεν εχουμε μεγαλο ροστερ και ετσι θα παμε στην συνεχεια και  μακαρι να φτασουμε μεχρι το τελος . Οπως και εσεις βλεπετε θα ηταν διαφορετικα αν υπηρχαν αλλαγες και αν υπηρχε καλυτερη διαχειριση του ροστερ.



ΑΒΕΡΚΙΑΔΗΣ . Αυριο η ομαδα σου αντιμετωπιζει την διοργανωτρια ομαδα του Αγρνιου , πιστευετε οτι μπορειτε να φτασετε ακομα και στον τελικο.

ΠΑΤΣΑ. Εχουμε να αντιμετωπισουμε το Αγρινιο και ετσι βλεπουμε καθε παιχνιδι ξεχωριστα, ειμαστε ετοιμοι και προετοιμασμενοι πολυ καλα , ξερουμε πως θα αντιμετωπισουμε το παιχνιδι που εχουμε μπροστα μας . Ευχομαι να ειμαστε σε καλη βραδια να μη κανουμε λαθη , να ειμαστε τυχεροι και να προχωρησουμε να παμε πιο ψηλα και μετα ειναι διαφορετικο το  παιχνιδι στους τεσσερις. 
Τωρα βλεπουμε αυτο το ματς που εχουμε μπροστα μας,μετα βλεπουμε το επομενο μας στοχο.



Δεν υπάρχουν σχόλια: