Κυριακή 1 Ιουλίου 2018

ΣΠΥΡΟΣ ΓΚΟΛΙΤΣΗΣ - ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ


«Είχα δηλώσει ξεκάθαρα πριν δυο μήνες, πως μετά το τέλος του πρωταθλήματος θα τα σκεφτούμε όλα από την αρχή. Ο Μάιος ήταν ο καθοριστικός μήνας για την συνέχεια της ομάδας και τους νέους στόχους που θα θέσει την νέα αγωνιστική περίοδο. Είπα επίσης ότι πρέπει να δρομολογηθεί σχετικά σύντομα η μελλοντική πορεία της και οι στόχοι της. Κάθε χρονιά πρέπει να κοιτάμε ψηλότερα ήταν η θέση μου τον Απρίλιο και αυτή παραμένει μέχρι σήμερα. Διαπιστώνω όμως ότι μέχρι σήμερα δεν έχει συμβεί τίποτα από όσα έχω πει. Έχει μπει ο Ιούλιος και η κατάσταση στη ομάδα είναι ακόμη ρευστή. Το διοικητικό τοπίο παραμένει μετέωρο και δεν έχουν τεθεί οι νέοι στόχοι της ομάδας».




«Ο στόχος της παραμονής στην Α1 η απλά η είσοδος της ομάδας στην οκτάδα δεν συμβαδίζει πλέον με τα δικά «θέλω» και δεν με εκφράζει. Πέτυχα και τους δυο αυτούς στόχους τις δυο προηγούμενες χρονιές και αφήνω παρακαταθήκη για την συνέχεια, την ομάδα στην 6η θέση. Δεν έχω να προσφέρω κάτι περισσότερο για την επίτευξη αυτών των στόχων. Εύχομαι όποιοι συνεχίσουν να κρατήσουν την ομάδα στο ίδιο επίπεδο καθώς η ομάδα έχει κερδίσει τον θαυμασμό όλων και είναι υπολογίσιμη δύναμη στην Α1».

«Είμαι έτοιμος για νέες προκλήσεις καθώς η ζωή συνεχίζεται. Με τιμά το γεγονός ότι έχουν ενδιαφερθεί ήδη τέσσερις σύλλογοι για να συνεργαστούν μαζί μου. Πολύ σύντομα θα είμαι σε θέση να ανακοινώσω τον επόμενο σταθμό της καριέρας μου.

Εύχομαι ολόψυχα ο Ηρακλής Χαλκίδας να συνεχίσει την ανοδική του πορεία και μακάρι μελλοντικά οι δρόμοι μας να ξανασυναντηθούν».

Δεν υπάρχουν σχόλια: