Οι παίκτριες μας είναι έτοιμες για το εντός έδρας ματς με τον Αγροτικό Αστέρα στο Δημοτικό Στάδιο Χαλκίδας την Κυριακή 24 /11/ 2019 και ώρα 15.00.
Μετα από έναν μήνα περίπου επιστρέφουμε στην πόλη μας και περιμένουμε όλους εσάς για να στηρίξετε την προσπάθεια των κοριτσιών στο δύσκολο πρωτάθλημα της Α κατηγορίας Γυναικών............ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ........ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΙΚΗ !!!!
Μετα από έναν μήνα περίπου επιστρέφουμε στην πόλη μας και περιμένουμε όλους εσάς για να στηρίξετε την προσπάθεια των κοριτσιών στο δύσκολο πρωτάθλημα της Α κατηγορίας Γυναικών............ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ........ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΙΚΗ !!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου