Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2019

ΑΒΑΝΤΙΔΕΣ - ΠΑΝΕ ΑΛΚΑΖΑΡ


Στην Λάρισα ταξιδεύει η ομάδα των Αβαντιδων την Κυριακή για τον αγώνα με την ΑΕΛ. 
Η ανακοίνωση της ομάδας .......



Τελευταία προπόνηση για την ομάδα μας σήμερα η οποια μετά την προθέρμανση είχε πολύ τακτική από τον προπονητή μας κύριο Νικα και τελειώματα σε στημένες φάσεις.
Η αποστολή της ομάδας μας θα αναχωρήσει την Κυριακή στις 8.00 το πρωί με τον κ. ΝΙκα να παίρνει στην αποστολή όλες τις παίκτριες που εχει στην διάθεση του και την 18αδα να βγαίνει στο Αλκαζάρ λίγο πριν τον αγώνα
ΑΕΛ - ΑΒΑΝΤΙΔΕΣ ΚΥΡΙΑΚΗ 17/ 11/ 2019 ΣΤΙΣ 15.00
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου