ΑΠΟΛΛΩΝΙΔΕΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ
Την Κυριακή το πρωί η ομάδα μας ταξιδεύει στην Κατερίνη για να αντιμετωπίσει τις Πιερίδες Μούσες με σκοπό να παίξει καλό ποδόσφαιρο,ώστε να μπορέσει να αποσπάσει ένα θετικό αποτέλεσμα εκτός έδρας ..
Το θέλουμε και το Μπορούμε !!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου