Η καινούρια σεζόν είναι εξαιρετικά απαιτητική για ομάδες και οδηγούς, καθώς το αγωνιστικό πρόγραμμα του πρωταθλήματος περιλαμβάνει τον αριθμό-ρεκόρ των 23 γκραν πρι, τα οποία θα δοκιμάσουν τις αντοχές των ομάδων, των οδηγών και των μονοθεσίων που θα λάβουν μέρος στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Παράλληλα, οι ομάδες καλούνται να λειτουργήσουν μέσα σε ένα απαιτητικό οικονομικό περιβάλλον, καθώς φέτος μειώνεται το ύψος του ορίου κόστους που έχει θεσπιστεί στη Φόρμουλα Ένα. Υπενθυμίζεται ότι για το 2022 η «βάση» του ορίου κόστους -για 21 αγώνες- είχε οριστεί στα 140 εκατομμύρια δολάρια, ωστόσο για το 2023 αυτή «πέφτει» στα 135 εκατομμύρια δολάρια.
Αναφορικά με τους επιπλέον αγώνες μετά το 21ο γκραν πρι, οι οποίοι πέρυσι είχαν κοστολογηθεί στα 1,2 εκατομμύρια δολάρια έκαστος, η Επιτροπή της Φόρμουλα Ένα ανακοίνωσε προς τα τέλη Φεβρουαρίου ότι οι ομάδες μπορούν να δαπανήσουν επιπλέον 1,8 εκατομμύρια δολάρια για κάθε «έξτρα» αγώνα (κάτι που πρέπει να επικυρωθεί από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού). Αυτό έγινε στη βάση «ότι οι επιπλέον αγώνες που προστίθενται στο καλαντάρι είναι εκτός Ευρώπης, που είναι πιο ακριβοί».
Επίσης, οι ομάδες αποκτούν φέτος ακόμη μεγαλύτερο δημοσιονομικό χώρο στον προϋπολογισμό τους, καθώς θα λαμβάνουν από τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) περισσότερα χρήματα σε σχέση με πέρυσι, εξαιτίας των αγώνων σπριντ, καθώς τα μονοθέσια θα βρίσκονται περισσότερη ώρα στην πίστα, ενώ υπάρχει και ο κίνδυνος ζημιών από ατυχήματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου