Το GT-R εφοδιάζεται με κινητήρα βενζίνης V6 3.8 λίτρων, με διπλό τούρμπο, φτάνοντας σε ισχύ τους 485 ίππους (η αρχική ισχύς ήταν 480 ίπποι).
Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός 6-τάχυτου ημι-αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, σε συνδυασμό με ένα εξελιγμένο ηλεκτρονικό σύστημα τετρακίνησης με την ονομασία ATTESA-ETS (Advanced Total Traction Engineering System for All-Terrain - Electronic Torque Split).
Η ισχύς μεταδίδεται κατά κανόνα στους πίσω τροχούς, στέλνοντας πάντως την ισχύ και στον μπροστινό άξονα όταν υπάρχει ανάγκη. Το αυτοκίνητο επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα και πετυχαίνει τελική ταχύτητα 315 χλμ./ώρα.
Ιδιαίτερο στοιχείο της σχεδίασης αποτελεί η τοποθέτηση του κιβωτίου ταχυτήτων στον πίσω εγκάρσιο άξονα, με τον κινητήρα να βρίσκεται εμπρός. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να υπάρχουν δύο παράλληλοι διαμήκεις άξονες μετάδοσης της κίνησης. Ο αεροδυναμικός συντελεστής Cd είναι μόλις 0,26 (στα μοντέλα του 2012), νούμερο εντυπωσιακό για σπορ υπεραυτοκίνητο.
Μαζί με τα μηχανολογικά στοιχεία, το GT-R εφοδιάζεται και με μια πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων για την περαιτέρω βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου. Τα συστήματα αυτά έχουν δυνατότητα ενεργοποίησης και απενεργοποίησης, ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού
Το GT-R έχει επίσης μια οθόνη στο ταμπλό, από όπου ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να ανακαλέσει πληροφορίες, όπως πίεση υπερπλήρωσης, πίεση ελαστικών, κατανομή ροπής, τιμές πλευρικών επιταχύνσεων και επιβραδύνσεων κλπ. θυμίζοντας παιχνίδι PlayStation.
Μάλιστα τα γραφικά της οθόνης τα έχει επιμεληθεί η Polyphony Digital Inc. που είναι η εταιρεία που κατασκευάζει το παιχνίδι Gran Turismo για τη σειρά των Sony Playstation.
Η Φωτογράφιση και η οδήγηση του SuperCar εγινε με όλα τα μετρα ασφαλείας !!
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου