Η Εθνική επέστρεψε στην Ελλάδα το μεσημέρι της Παρασκευής (05/06), μετά τον φιλικό αγώνα που έδωσε με τη Σουηδία στη Στοκχόλμη.
Προορισμός το Ηράκλειο, προφανώς, αφού την Κυριακή (07/06, 22:00) στο Παγκρήτιο έχει νέο φιλικό, απέναντι στην Ιταλία.
Τελικά, όμως, η αποστολή της «γαλανόλευκης» ήρθε αντιμέτωπη με μία μίνι-ταλαιπωρία, καθώς προέκυψε μίνι καθυστέρηση.
Αντί για τις 17:00 (ώρα Ελλάδας) πέταξε στις 19:00, φτάνοντας στο Ηράκλειο μετά από τέσσερις ώρες περίπου, δηλαδή στις 23:00 (ώρα Ελλάδας).

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου