Η ΑΝΑΚΟΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ
"Ο ΠΑΟΚ και το τμήμα ποδοσφαίρου γυναικών, ανακοινώνουν την ανανέωση συνεργασίας με την αθλήτρια Παναγιώτα Αργυρίου, για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027.
Η Ελληνίδα διεθνής μεσοεπιθετικός, γεννημένη το 2008, συνεχίζει για τέταρτη χρονιά στα ασπρόμαυρα, ύστερα από την -φετινή- παραγωγική της σεζόν με την κατάκτηση του εγχώριου αήττητου νταμπλ"
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΑΡΓΥΡΙΟΥ
«Είμαι πολύ χαρούμενη που θα συνεχίσω για τέταρτη χρονιά στην ομάδα. Ευχαριστώ τη διοίκηση, τον προπονητή και τις συμπαίκτριές μου για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν. Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό, ώστε να πετύχουμε όλους τους στόχους μας και τη νέα σεζόν».





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου