Κυριακή 7 Ιουνίου 2026

Στο ρελαντί η Αργεντινή, νίκησε σε φιλικό την Ονδούρα



Η Αργεντινή ξεκίνησε θετικά την προετοιμασία της για το Μουντιάλ, επικρατώντας με 2-0 της Ονδούρας στο πρώτο και προτελευταίο φιλικό της παιχνίδι.


Παρότι αγωνίστηκε χωρίς τον Λιονέλ Μέσι, ο οποίος έμεινε εκτός για προληπτικούς λόγους λόγω μικροενοχλήσεων, η ομάδα δεν κατάφερε να εντυπωσιάσει με την απόδοσή της μπροστά σε περίπου 90.000 φιλάθλους στο Τέξας.

Κορυφαίος του αγώνα ήταν ο Λαουτάρο Μαρτίνες, που έδωσε το προβάδισμα στην «Αλμπισελέστε» στο 37ο λεπτό με εύστοχη εκτέλεση πέναλτι, το οποίο είχε κερδίσει ο Ταλιαφίκο. Στο δεύτερο ημίχρονο και συγκεκριμένα στο 54’, ο επιθετικός της Αργεντινής δημιούργησε με έξυπνο τακουνάκι το δεύτερο γκολ, το οποίο σημείωσε ο Τζιοβάνι Σιμεόνε.

Η Αργεντινή θα δώσει ακόμη ένα φιλικό απέναντι στην Ισλανδία την Τετάρτη, πριν ξεκινήσει τις υποχρεώσεις της στο Μουντιάλ στις 17 Ιουνίου, με αντίπαλο την Αλγερία.
 












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου