Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2018

ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ


Παρελθόν αποτελεί από την τεχνική ηγεσία της Χαλκίδας ο Αντώνης Αυλωνίτης. Ο έμπειρος προπονητής συνέδεσε το όνομά του με μία από τις πιο επιτυχημένες πορείες στην ιστορία του συλλόγου, αλλά όλα τα ωραία έχουν ένα τέλος.
Τα πολλά εξωαγωνιστικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η ομάδα από τις αρχές του έτους δεν μπορούσαν να αφήσουν ανεπηρέαστο τον coach και τους ποδοσφαιριστές. Ο ίδιος στάθηκε στο πλευρό των παιχτών του, στηρίζοντάς τους ανοιχτά.
Ο Α. Αυλωνίτης μίλησε στη Mikriliga για την αποχώρησή του, τους λόγους του «διαζυγίου», ενώ έκανε και μία μικρή αναφορά στο μέλλον του στους πάγκους.



Δείτε όσα είπε στον Γιώργο Γεωργίου:
Για το τέλος της συνεργασίας με τη Χαλκίδα:
«Αρχικά να ευχηθώ καλή συνέχεια σε όλους. Ήταν τιμή μου που συνεργάστηκα με αυτούς τους ποδοσφαιριστές αυτά τα 2 χρόνια. Μετά από πολλά χρόνια αυτός ο ιστορικός σύλλογος έζησε μεγάλες στιγμές και γύρισε στις επιτυχίες. Τώρα για τους λόγους της αποχώρησής μου, οι ποδοσφαιριστές μου διεκδικούσαν κάποια δεδουλευμένα. Εγώ δεν μπορούσα παρά να τους στηρίξω. Η διοίκηση θεώρησε πως έκανα λάθος. Όταν, όμως, τους οφείλονται χρήματα από τον Νοέμβριο, εγώ τι να κάνω; Να μην τους σταθώ; Πώς εγώ σαν προπονητής μπορώ να βγάλω το 100% από τους ποδοσφαιριστές μου, όταν είναι τόσο απογοητευμένοι;»

Δεν υπάρχουν σχόλια: